you have to score higher than everybody else

Den här helgen har jag suttit helt insnöad i mitt rum. Tanken var att jag skulle checka av ännu fler skoluppgifter som jag har kvar att göra. Jag menar, det börjar bli rätt bråttom nu. Betygen sätts den 24/25 maj och jag börjar känna mig rätt stressad.
Den här helgen har bestått av ca. 2½ dygn.
Hur många skolarbeten har jag gjort?
Ett
. Ett, kära vänner. Förstår ni hur dålig jag är på att ta tag i saker och ting?
Vad uppgiften gick ut på? Att lyssna på en debatt och sen bara redogöra för vem som vann. En ganska enkel match alltså. Men nej, inte för mig. Ingenting är för enkelt för mig som gärna drar ut på saker och ting tills jag nått min egen bristningsgräns.

Jag kommer snart få ett nervsammanbrott.
Igår pluggade jag ingenting. Jag åkte för att shoppa istället.
Kom hem med 2 st bikinis och 2 par jeans. Vad det hela gick på? 300 kr.
Kära vänner, TREHUNDRA KRONOR för 2 bikinis och 2 jeans. Herregud, jag är ju som GJORD för att shoppa. Verkligen min starka sida!

Bilder på dessa kap kanske kommer när jag orkar röra mig härifrån min säng. Förvänta er inte för mycket!

Kommentarer
Postat av: elinvardetja

Är allt bra med dig? (=

2010-05-10 @ 16:42:20
URL: http://elinvardetja.blogg.se/
Postat av: simone

Hallå blomman :) Gör du för spännande? Här rensas det videos på datorn (kul!) och planerar bloggträff :)

2010-05-15 @ 09:48:16
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0