cold days like these let you savor a bad mood

HEJ!             (3 månader senare..)
Tänker inte tillägna ett helt inlägg åt att förklara varför jag inte bloggat, då det inte känns jätterelevant eller förändrar läget och hur det har varit. Huvudsaken är väl ändå att jag har tagit tummen ur röven och loggat in på blogg.se just idag.

Jag tänker hoppa rakt på en grej, och undrar varför i helvete jag blir lika chockad varje jävla år när kylan och snön kommer? Kan någon, snälla, förklara det för mig?
Varje år kommer den där jävla chocken, och jag börjar fråga mig hur i hela friden jag ska klä mig för att kylan ska vara så minimalt påtaglig som möjligt.
På något sätt lyckas jag hitta ett sätt som värmer mig relativt bra (eftersom jag ännu inte dött av köld..) men ÄNDÅ så glömmer jag VARENDA jävla gång hur man klär sig för att inte frysa, fram tills nästa vinter.

Varför förtränger jag något sådant!? Det är väl ändå rätt bra att veta, menar jag..? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0