now, good digestion wait on appetite, and health on both

 

Okej. Jag är så sjukt dålig på det här att det fanimig inte kan vara sant. Började tänka på att blogga runt 16-17 kanske, men det sket sig ju, för jag kom på att jag kunde äta istället. Så fine, åt rester från igår - åt så mycket att jag på riktigt var på väg att kräkas.
Jag fick liksom hålla tillbaks för att jag inte skulle börja kaskadspy helt plötsligt.

Så ah, mådde asdåligt, kände att jag aldrig ens ville se någon slags mat NÅGONSIN igen. Det höll i sig i.. tja, 20 minuter kanske - max.
För att förstärka detta infogar jag nu en printscreen från facebook..






Sådär ja, fint bevis, må jag säga. Well, efter dryga timmen så var middagen klar också. Sweet! Tänkte jag och sprang till köket för att hämta potatisgratäng, oxfilé, vitlökssmör, bearnaisesås och lite sallad.


Kära vänner! Jag var inte proppmätt efter detta heller, så jag smällde i mig en halv daimtårta också. Finns tyvärr inte bild på den för jag råkade äta upp den lite för fort, kanske..

Nu undrar jag bara vad fan som har hänt med min ämnesomsättning?! OCH MATSMÄLTNING? Kära hjärtanes.... (eheh sjukt roligt uttryck, förresten)


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-11-16 @ 12:40:40
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0