the sky snivels green snot - there is war

Okej - nu är det såhär att jag för några dagar sedan kände lätta förkylningssymptom (ja, förkylNING, utan D!!! förstå det, folk), men avfärdade dem ganska fort eftersom att jag så många gånger förut fått just sådana, men att det sen går över.
Men näe, den här gången gick det inte riktigt bara över.. som sjukast blir jag IDAG*, och har nu snorfyllt huvud, varav trycket av detta gör att jag även har världens huvudvärk.

Eftersom hela näsan är fylld av snor så har jag, i min hemlighet, planer på att faktiskt SNYTA mig, men jag orkar inte just nu. Saken är den att jag inte heller vågar dra in snoret, sådär som man gör, eftersom att jag är rädd att snoret ska lägga sig som en hinna runt hela hjärnan, och sen inte vilja försvinna.

Ja, det må hända att jag har lite konstiga funderingar och rädslor nu angående mina kroppsvätskor, men ja.. Vem fan vill ha snor i huvudet för all framtid?

*Anledningen till att jag skriver "idag" med stora bokstäver är för att jag de två senaste gångerna (utöver idag) jag ska ha jobbat, varit tvungen att lämna återbud samma morgon för att jag blivit plötsligt sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0