and he sacrificed and burnt incense in the high places

Alltså, what's up med mig? Jag ligger och lider - skakar av kissnödighet, DÖR av hunger osvosv bara för att jag för LAT för att orka resa på mig ifrån sängen för att göra något åt dessa problem.
HUH? Från min säng är det typ 6-7 steg till badrummet, och när jag ändå är där kan jag ju hur lätt som helst gå till köket för att göra mig en ynka macka eller vad som helst, right? Men gör jag det!?

Nej.

Eller jo.. Men det dröjer en timme.
Iallafall.. När jag väl tar tag i mina problem så går jag till köket och häller upp ett glas med pepsi (jag vet, nyttigt va?) och tar fram ost, skinka och gurka medan mackjäveln är i rosten.. Låt oss bara säga att besvikelsen är TOTAL när den hoppar upp..


KAN INTE FAMILJEMEDLEMMAR LÄRA SIG ATT INTE LEKA MED INSTÄLLNINGARNA PÅ ROSTEN, TACK?!

ps. Det tog mig ca 2 min (ren underdrift) att hitta usbutgången på systemkameran för att jag inte har använt den på så länge. ds.
ps2. USBsladden till kameran som jag har trott varit borta låg i mitt fönster hela tiden. ds.

Kommentarer
Postat av: Robert

Äntligen börjat blogga igen!! bra SJ :)

2010-11-11 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0