when cleaning the ashes you are often alone

Min pappa är en sån där snubbe som, av någon anledning, finner det VÄLDIGT viktigt att jag håller rent i mitt rum.
Varför vet jag inte, eftersom han spenderar max en timme här inne per ÅR. Då är liksom alla små pratstunder vi har i mitt rum medräknade.
Men allvarligt - förstår ni, han är här EN TIMME om året, men ändå är det SUPERVIKTIGT att jag håller rent här?
Han kan ju lika gärna blunda när han går förbi mitt rum så han slipper se "eländet".





I must say - jag tycker mest att det är riktigt hemtrevligt, så jag förstår inte varför han är så angelägen om att det ska vara skinande rent i mitt rum JÄMT.

Kommentarer
Postat av: FEBBS

mysiga bilder ändå, haha :) och jaaa men ja håller helt med dig! när det blir helt genomskinligt så vill man liksom inte dricken man bara.. måste.. måstehai mjölken! haha :D

2010-11-10 @ 17:42:10
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0