find out what makes you happy and pursue it



önskar att han kunde förstå. veta. exakt vad jag tänker, exakt vad jag vill. och att jag kunde förstå vad han tänker. vad han vill. vad det är han har problem med. men det går inte.
bristande kommunikation. noll kommunikation för tillfället. det gör ont. känns tomt. det ekar i huvudet. och i bröstet. tomhet. det blir visst så utan kärleken. han är kärlek för mig.
och det blir konstigt.
han är rädd. och jag är rädd. han för att göra fel, och jag för att det ska ta för lång tid. jag kan anpassa mig. för det är värt det. vi båda vet att det vi har inte har nått sitt slut. vi har inte kramat ur det sista. annars hade han inte kommit tillbaka. och jag hade inte väntat. jag hade inte väntat så lång tid om det inte fanns något att vänta på. och han hade inte kommit tillbaka om det inte fanns något att återvända till.
så jag håller ut. väntar på att han är redo. för vad som helst. min fina..
jag gör vad som helst för honom. vad som helst.
vill ju bara finnas där. vill bara att han ska vara glad.


jag ser mer i oss än vad som är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0