i will get there


jag längtar till den dag då jag har hjärta nog att tvätta om nattlinnet + mjukisbyxorna jag haft hos honom. dagen då jag har hjärta nog att skölja bort allt som är HAN. hans lukt. bästa fina lukt som gör att jag känner mig så trygg. hans lukt som nog var en av de sakerna som gjorde att jag föll för honom.

hans lukt, hans humor, hans charm och hans omtänksamhet. hur han fick mig att känna mig som den enda tjejen i världen. som den enda som betydde något för honom.
vill bli av med sådana minnen. men det är svårt när han lämnat sådant avtryck.

någon dag träffar jag någon som kanske vill vara med mig mer än vad han vill just nu.
om det är menat att vi ska få en andra chans blir det så. annars - näe, då ska jag träffa någon som inte vill något annat än att vara med mig. göra mig glad. finnas där för mig. hålla om mig när jag gråter, säga att allt ska bli bra. och pussa på mig när han tycker att jag är gullig. hålla min hand. hålla om mig när jag sover.
någon som inte vill något hellre än att jag kliar honom i håret till sömns och väcker med massa pussar. någon jag gör allt för att han ska vara lycklig. ge hela mig.


men varför luktar han kärlek om det inte finns någon där?

det är en synd för mig att tycka om honom just nu.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 11:56:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0