-,.-,.-,.

som min fina vän ellinor sa så har man sina svaga stunder. när han inte smsar på en hel dag, eller är inne på msn och dylikt - är han då med andra tjejer? fast han säger att han vill vara med mig? ska jag ge upp om hoppet kring honom och mig och vara med andra istället? en del av mig säger att jag fanimig borde det. ge upp. skita i honom.

fast nä. nä. många kanske tycker att jag är dum, men jag ser ingen anledning att kasta någon åt sidan som ger mig glädje varje dag i veckan. som får mig att känna mig som världens mest speciella tjej. världens enda tjej. som har kommit hem tidigare från jobbet för att ge mig halstabletter, frukost och en puss i pannan då jag varit sjuk. som jag aldrig känt mig otrygg eller skamsen med, oavsett vilken situation vi befunnit oss i. som ger mig LYCKA. KÄRLEK. som bryr sig om mig exakt hela tiden. som bara vill mig väl. som jag känner att det faktiskt finns en chans med. en chans till långvarig lycka. jag som har världens mest värdelösa tålamod VÄNTAR. kan inte folk bara förstå då att jag faktiskt tror på det här? om JAG väntar!? när fan väntade jag på något sist..?

Kommentarer
Postat av: anonym

men gumman. om han säger att han vill vara med dig, varför då göra slut och hålla dig på sträckbänken? varför är ni inte tillsammans nu...?

2011-04-13 @ 00:35:56
Postat av: Anonym

Vilken deppig blogg det har blivit, ryck upp dig lite Josefine! :)

2011-04-13 @ 00:39:05
Postat av: josefine

äsch, det är bara bloggen som är deppig - inte jag. det beror ju på att de tråkigare känslorna och tankarna är de enda jag behöver ventilera för tillfället.



han håller mig på "sträckbänken" för att han är riktigt skev i huvudet just nu.

2011-04-13 @ 16:55:35
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0