you are what i never knew i always wanted

Tumblr_l2hrhg414u1qzx2p7o1_500_large

jag vill att mitt hjärta ska fortsätta slå i sin vanliga takt även när jag råkar tänka på honom
jag vill att han ska sluta vara det första jag tänker på när jag vaknar på morgnarna
jag vill att jag själv ska sluta fantisera och vilja - sluta tro på något alls


fast mest av allt vill jag ju bara vara med honom
men jag är iallafall glad över att jag åtminstone fick vara en stund med världens finaste kille
världens mysigaste
världens gulligaste
världens snällaste
världens bästa

när ska jag få tillbaka mitt hjärta?
du har haft det sedan dag ett.

"if you want to know where your heart is, look where your mind goes when it wanders"


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kommer att bli ihop igen. :)

2011-04-30 @ 18:04:28
Postat av: josefine

jag är inte så säker på det :(

2011-04-30 @ 20:32:55
URL: http://differentreflections.blogg.se/
Postat av: Anonym

jodå..även fast det tar tid, tror det e värt det i slutändan. (;

2011-05-02 @ 16:34:45
Postat av: josefine

klart att det är värt det. jag vet att jag är 100% lycklig när jag är med honom, och det skulle jag offra allt i världen för. men det känns ibland som att han inte vill vara med mig längre.. :/

2011-05-02 @ 18:12:12
URL: http://differentreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0