a blog is in many ways a continuing conversation

Goddamn. Tycker fanimig synd om er stackare som klickar er in här varenda dag i hopp om att jag ska ha skrivit något nytt - och så har jag verkligen inte gjort det. Sorry for keeping your hopes up, eheheh.
Men ja. Är en busy woman (okej, jag ljög. är ej busy någonstans, bara lat.. och vill spendera tid med min fina pojkvän).

Näe, men de senaste dagarna har jag liksom inte varit så mycket hemma/nära någon dator, då jag sprungit på IKEA med min kära far. EHeheh. Har fått ett nytt skrivbord + tangentbord&mus samt ny lampa (och tvättkorg, och ska få klädhängare) så mitt rum är lite mer i harmoni just nu.
Tidigare hade jag ju ett skrivbord i ljust brunt/ek/björk/VADFANDENUKALLARDETPÅIKEA, och det var inte så snyggt emot min snygga tvmöbel/hylla. MEN NU! Nu kära vänner, har jag ett svartbrunt skrivbord med vita lådor och skåp. Very nice.

Innan de här busy dagarna har jag liksom fått bloggmaterial via min vardag, men sedan inte haft ett bra tillfälle att gå till en dator för att skriva det, vilket är riktigt synd, för det har ändå hänt och sagts massa skumma grejer på sista tiden. Och ni känner mig vid det här laget - jag skriver inte massa bullshit om min vardag bara, utan mer om konstiga tankar eller händelser. Men där. Där har ni det. Svart på vitt. Jag är en dålig bloggare och så kommer det väl förbli, men jag kan iallafall försöka bättra mig. Det kan jag nog, det ska ni få se.


Cpskitfula bilder med dålig cam, men det kanske ger ett litet hum om hur det ser ut. Näe. Näee, kanske inte. Never mind. Man ser ju för guds skull bara kablar. Kabelskit.  Men ja. JAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0