defect-free software does not exist

Jag och min dator är just nu inne i en väldigt långvarig och utdragen konflikt. Det är nämligen så att vi ligger på helt olika våglängder och nivåer här i livet, och har olika värderingar och planer. Jag har planer på att använda en fin och fungerande dator, medan datorn är mer inne på att fånga upp virus och bråka, stänga av internet osvosv. Detta leder till att jag blir arg och tappar tålamodet, vilket min dator tycker är jättekul, och precis vad den vill - så den fortsätter ju såklart. Nu har pappa dock löst lite dilemman med den och numer ska den nog fungera någorlunda i alla fall. Förövrigt är jag just nu riktigt hungrig, men även hunden bråkar med mig. Eller ja, egentligen är det väl så att jag bråkar med mig själv. Jason ligger nämligen sött och bra på mina fötter och sover, och allt jag kan fråga mig är "VEM ÄR JAAAAG ATT VÄCKA STACKAARN?". Så ne. Jag äter inte förrän Jason har flyttat på sig. End of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0