of course i'm crazy, but that doesn't mean i'm wrong

Gdamn. Även jag hoppades på mer uppdatering sist jag skrev - och kom tillbaks. Men näe - nu ska datorn börja bråka ordentligt med mig. Internet vill inte fungera om man inte startar datorn i felsäkert läge. SÅ kul är det inte att hela tiden ha datorn i felsäkert läge då det 1. inte fungerar bra ihop med msn 2. fönstret blir mindre och 3. det inte finns något ljud.
bara för att nämna några saker, liksom.

alltså - internet finns, en uppkoppling, men jag får inte upp någon internetruta och det gör mig galen. G-A-L-E-N.
och ovanpå detta så har jag inte umgåtts med mr pojkvän heller då han jobbat och varit sjuk. deppen är total!

fast ah, för att nämna någonting bra så lämnade jag i alla fall huset idag. och även tomtgränsen!! ehehe. brukar annars oftast bara befinna mig på tomten för att hunden ska kunna få kissa. men neee, idag har jag varit iväg och solat solarie! apropå detta så måste jag hitta ett billigare alternativ, för det måste ju finnas billigare än 30 spänn för en kvart. och man kan bara välja på 15, 20, 25, 30 (osv) min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0