candy Is dandy, but liquor is quicker

Fan. Jag gjorde det igen. Gång på gång gör jag det. Har något kul att säga, dvs, men tappar tålamodet då det tar sådan tid att logga in på blogg.se (om jag väl ens kommer in) ibland. När jag väl kommer in har jag glömt bort, eller helt bara tappat suget för, att skriva det jag hade på hjärnan. Ni förstår - min dator bråkar ständigt, och jag - som har ungefär 0 tålamod orkar inte med det. Jag tröttnar. Grovt. Oj, se där. Under tiden jag skrev det här fick jag en varning om att windows skulle stängas ner inom en minut, så det var ju bara att snabbt som fan trycka på "spara som utkast". Jaha. Kul.

Hittade dock virusfiler sen när jag startade om datorn, och tog bort dessa, så nu känns det som att datorn fungerar någorlunda bra igen. Men det är liksom bara en tidsfråga tills nästa dyker upp, då den inte är helt ren från början. Yay!

Förövrigt äter jag godis nu. Ja, godis. Lösgodis, vilket jag inte ätit sedan typ i somras. Det är som att jag glömmer bort charmen i lösgodis, som trots allt, är det godaste alternativet!! Ehehehe. Gillar att kunna välja fritt, förstår ni. Ja, utöver godisätandet kikar jag in en rolig hemsida (yaay, josefine nordling gör härmed reklam för någon annan sida i sin blogg!!! vilken sensation) där folk skriver fel pga stavningskontrollprogrammet i iPhone. Dör lite av garv ibland pga. allt för roliga smsmisstag!! Eeheh.




(klicka på bild för att komma dit. är inte den roligaste, men eheh ack så rolig ändå) Har läst denna ett tag nu och jag tröttnar fanimig aldrig. Try it, lovar att det är kul. Plus lite beroendeframkallande, har kollat igenom över hälften av hela historiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0