the greatest gift is a portion of thyself

Jaha. Då har jag spenderat halva dagen till att försöka hitta något bra att köpa till Emils systrar som fyller 18 imorgon. Det var inte lätt, med tanke på att jag inte känner dem, och Emil jobbar så han kunde ju inte följa med mig för att kolla runt, men ja, jag kom ju fram till något till slut. Förhoppningsvis kommer grejerna till användning, och de kanske kan sluta se mig som läskig (eheheh.. är inte arg fastän jag kanske ser ut att vara det, lovar).

I övrigt så märkte jag att jag är så gott som pank. För första gången på ungefär ett år. Kanske det är dags ändå, att ta tag i jobbsökande, eheheh.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Lite seg på att svara men det stog inte att jag fått din kommentar ;)



Jag vet att man borde ta lite avstånd sådär ibland... Vägrar inse det bara :P Men nu försöker jag verkligen!

2011-01-28 @ 10:38:04
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0