____

allting handlar om att försöka se det från ett annat ljus. ett positivt sådant. där man ser vad man har lärt sig. för allt händer av en anledning. it really does.

jag önskar att jag kunde börja gå ut och festa galet, flirta med andra killar för att sedan kanske dra hem med någon. jag önskar verkligen det. för jag vet att man lättare kommer över någon om man har hittat en annan. en annan man har intresse för. det hjälper en att glömma.
men tyvärr fungerar jag inte så.

jag måste stanna upp och tillåta mig själv känna efter. och minnas. sakna. vara kär.
sakna hans doft. doft av kärlek och trygghet. närhet. sakna hans beröring. hans ömma pussar. kärleksfulla pussar placerade i pannan. på axeln. på kinden. på halsen. på näsan. på munnen. överallt. över hela kroppen.
världens vackraste händer perfekt placerade vid min midja. i min hand. i min nacke. vid min kind. överallt där det kändes bra.  så bra att jag får rysningar. varenda gång. jag rös av hans beröring. kittlande beröring.
kärlek.

varför fungerar inte smärtstillande mot ett brustet hjärta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0