babies are such a nice way to start people


spenderar resten av kvällen i en ruskigt ful pyjamas/sparkdräkt (som egentligen råkar tillhöra min kära mor) och världens mysigaste, bästa och gulligaste film. iallafall då det kommer till tecknat/animerat/vadmannuskakalladet.
har förövrigt så gott som bott i den här sparkdräkten sedan jag började sova i mitt eget rum igen efter att ommålningen var klar. ehe, har haft den på mig ungefär all tid jag spenderat hemma. så djävulskt bekväm, ehe.
man slipper liksom leta efter både en tröja + byxor att ta på sig, och behöver ju bara ta på sig ett enda klädesplagg.
så värt det. SÅ DJÄVULSKT värt att se ut som en stor bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0