#####

Det blev inget vin igår. Det blev istället en bra film på tv i sällskap med mig själv. Mycket bättre än vin.
Inleder denna dag med lite Disneydags på tv, för att jag råkar vakna för tidigt ungefär jämt. Varje dag.
Detta skall kompenseras med lite yoga snart. Och efter det kanske jag tar en tripp till något köpcenter. För att se om jag klarar av att vara i ett själv nu utan att känna mig som den ensammaste människan i världen. Men det tror jag, och det hoppas jag. Det ska gå nu, eftersom jag inte längre går runt och känner mig ledsen dygnet runt. Visserligen saknar jag, men det är inte mycket annat att göra efter att ha pratat med samma människa varje dag i över ett halvår, för att sedan plötsligt sluta.
Men det kommer.

Kanske ska passa på att köpa en ny bikini, ehe. Köper ju trots allt minst 2 nya/år, även fast de gamla passar alldeles utmärkt. Men jag gillar nytt. Nytt och fint. Variation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0