(((((

vaknar upp tidigt på morgonen med en klump i magen. nervositet. oro. ovetskap.
spenderar förmiddagen med att bada, tvätta håret, skrubba kroppen, raka benen, smörja in mig, ta bort gammalt nagellack och sätter på nytt. första gången på ett år tånaglar och fingernaglar matchar i färg. jaha. förnyar. förbättrar. det känns bra då. när allt hänger ihop.
tar nog en sväng till solariet med. inte för att jag tror att jag blir så mycket brunare, men vill fördriva tiden. tid fylld av oro och nervositet. vill inte spendera den liggandes i min säng.

Kommentarer
Postat av: Jenna

gumman då. vi ses på fredag och vi ska ha det grymt roligt! :)<3

2011-03-23 @ 23:59:03
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0