every woman looks better in a sundress


firade djurgårdens måndagsvinst med att shoppa lite nya kläder. ser väldigt grått ut. jag har varit i behov av en längre, tunn kofta - och nu har jag den. klänningen är djävulskt simpel men hade en sån där håll-käftensnygg rygg. nu får man bara se till att den kommer till användning..
köpte lite mer saker, men hur kul på en skala är det att se skärp, en konstig topp, ett enkelt linne osvosv? nja. inte så kul alls, skulle jag tro. inte om jag får vara med och ha en åsikt kring saken.

vaknar förövrigt vid halv 8 varenda morgon. värdelöst, kan tyckas, eftersom jag inte har något att göra på dagarna (bortsett från måndagar då jag jobbar). men det är fint med rutiner. bra att jag vaknade så tidigt just idag, dock. då hinner jag med yoga innan jag vid halv 12 ska befinna mig i stan för en fika med mina fina tjejkompisar.

Kommentarer
Postat av: Fotograf Nathalie Agnekil

Vaknar också sådär sjukligt tidigt varje morgon fast jag inte har något att göra för att man är sjukskriven. Ännu sämre när man inte har ett jäkla skit att göra på dagarna! Ännu mer tid att slå ihjäl..



Du sätter förresten ord på dina känslor väldigt vackert. Jag gjorde också det förr, men nu har jag glömt hur. Önskar jag kunde minnas.. Du påminner mig om mig!

2011-03-30 @ 17:42:42
URL: http://softecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0