when nothing compares to you


majmånad verkar förövrigt inte riktigt tycka om mig. jag har fått jobba vid fint väder,
och fått ha haft ledigt när det är tråkväder. jag skär mig varenda gång numera som jag
jobbar i köket.
jag har hittills lyckats med:
1. att riva hela tumtoppen på rivjärn (ajajaj..)
2. skurit upp sidan av tummen med en slö kniv
3. fått ett antal blåsor på ett och samma ställe
4. skurit igenom hela ringfingret genom att dra av plast, (och helt missa plasten..)
5. skurit upp andra tumtoppen med en vass kniv
6. varit nära att skära av halva ringfingertoppen. (kom bara halvvägs dock)
7. bränt mig på ett bleck så jag numera har ett brännmärke i form av en svala på min arm
8. bränt undersidan av armen på ett bleck

och detta är liksom bara det som lämnat ordentliga märken/sår. fml!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0